הקמפיין השמאלני נגד מרזל: "מחלק פיצות למחסלי מחבלים"

"יריב אופנהיימר ממשיך להתמלא בתסכול לנוכח האהבה שלי לצדיקים שלי בצה״ל... יריב, כמוך היו וכמוך לצערי יהיו, אני אמשיך לפנק ולהרעיף אהבה לחיילים ששומרים עליך ועלי, וזה ההבדל בנינו".
דוד לזר 3 Comment on הקמפיין השמאלני נגד מרזל: "מחלק פיצות למחסלי מחבלים"

על רקע פרשת החייל שחיסל מחבל מנוטרל בחברון, ארגון 'שלום עכשיו' השמאלי פתח בקמפיין נגד איש הימין ברוך מרזל על רקע קרבתו לחיילי צה"ל בחברון • אבל מרזל לא נשאר חייב בכלל

צילום: פלאש 90
"יריב אופנהיימר ממשיך להתמלא בתסכול לנוכח האהבה שלי לצדיקים שלי בצה״ל... יריב, כמוך היו וכמוך לצערי יהיו, אני אמשיך לפנק ולהרעיף אהבה לחיילים ששומרים עליך ועלי, וזה ההבדל בנינו".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע פרשת החייל שחיסל מחבל מנוטרל בחברון, ארגון 'שלום עכשיו' השמאלי פתח בקמפיין נגד איש הימין תושב חברון ברוך מרזל, בטענה כי מרזל יוצר קשרים עם חיילי צה"ל בחברון ובכך משפיע עליהם מדעותיו.

לדברי הארגון "חיילי צה"ל המוצבים בעיר חברון מנהלים קשרים יום יומיים עם אנשי "כך" באופן החורג לחלוטין מהנורמות הרצויות".

"במסגרת השירות בעיר, אנשי חברון ובראשם איש "כך", ברוך מרזל, מתחברים אל הכוחות, מנצלים את המצב כדי להשמיע ללא הרף את עמדותיהם האידיאולוגיות השנויות במחלוקת ואשר לא אחת מנוגדות לפקודות הצבא. אנשי "כך" בחברון מנצלים את נוכחותם של החיילים במקום על מנת להתקרב אליהם, לשוחח איתם ואף להדיח אותם לפעול בניגוד לפקודות ולהוראות צה"ל, לרבות הוראות הפתיחה באש".

10391844_1217950278216387_6380724952721533326_n

"מרזל עצמו (אדם שרואה במחבל היהודי ברוך גולדשטיין גיבור ישראל) כבר התבטא בעבר פומבית בעד סירוב פקודה ולאחר האירוע בחברון הודיע כי כל חייל שיהרוג מחבל יזכה לקבל מגש פיצה מידיו", נכתב בהסבר לקמפיין נגד מרזל, "דווקא בזירה רגישה ונפיצה כמו חברון, על צה"ל להגדיר נהלים ברורים כדי ליצור הפרדה בין החיילים לאנשי הימין הקיצוני. על צה"ל להפסיק את המנהג של אנשי "כך" בחברון, לארח חיילים לארוחות ולמפגשים ולאסור שיחות בין המתיישבים לחיילים במהלך השירות".

"דמויות אשר יוצאות בגלוי נגד פקודות הצבא צריכות להיות מורחקות מהכוחות בשטח והמערכת צריכה לעשות הכול על מנת להרחיקם מהצבא", נכתב לסיום.

מרזל עצמו לא נשאר חייב והפיץ בעצמו את הקמפיין נגדו וכתב: "יריב אופנהיימר ממשיך להתמלא בתסכול לנוכח האהבה שלי לצדיקים שלי בצה"ל… יריב, כמוך היו וכמוך לצערי יהיו, אני אמשיך לפנק ולהרעיף אהבה לחיילים ששומרים עליך ועלי, וזה ההבדל בנינו".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מה הבעיה בזה לא נראה לי שיש בעיה חוקית לחלק לחיילים שמןסרים את נפשם יום יום פיצות בחינם

  2. 2

    אני הייתי יוצא לקמפיין הפוך נגד השמאל שהם מחלקים נשק למחבלים….

  3. 1

    שניהם לא צודקים, מרזל פשיסט, והם עוכרי ישראל.